Serce HAHA FOTO dla serduszka Poli Bieleckiej - Strona 2 z 3 - Hahafoto.pl
 
 
 

+48 607 603 179

szybki@hahafoto.pl

HAHAblog

filtruj >

eventy
HAHA od serca
kampanie ogólnopolskie
o HAHA
wesela
photo
image

Serce HAHA FOTO dla serduszka Poli Bieleckiej

2 lipca 2014

Serce HAHA FOTO jest wielkie, krwiste, bije bardzo głośno, a jeszcze głośniej się śmieje. Malutkie serduszko Poli Bieleckiej ma jedną komorę i bardzo potrzebuje wsparcia! A jakie jest Twoje serce?  

Jak rozHAHAć biurową ścianę?

HAHAzdjęcia nie lubią szuflad, dlatego tworzymy z nich przeróżne pamiątki. Na wewnętrzne eventy firmowe polecamy tablicę ze zdjęciami, która tworzona jest w trakcie zabawy z fotobudką. Pracownicy otrzymują swoje zdjęcia w postaci dwóch pasków. Jeden pasek jest pamiątką dla nich a drugi pasek przyklejają na tablicę. Efektem tej wesołej pracy grupowej jest przezabawny, naznaczony spontanicznością kolaż zdjęć, który wywoływać będzie globalny biurowy uśmiech. Polecamy!
 
photo
image
photo
image

TEEKANNE rozgrzało Zakopane!

17 stycznia 2014 W miniony weekend w ramach Pucharu Świata w skokach narciarskich w Zakopanem zrobiliśmy ponad 2000 zdjęć!
 

HAHAbudka w przepięknych barwach marki Fotolia na Imagination Day 3

7 listopada 2013
Na tegorocznej edycji Imagination Day w Multikinie Złote Tarasy w Warszawie poziom inspiracji sięgnął zenitu. Nasza fotobudka była tam wentylem bezpieczeństwa, który stan podniecenia umysłowego przedrukowywał na kreatywne zdjęcia ? Wystąpiliśmy w barwach patrona medialnego imprezy – marki Fotolia. Branding był jednym z piękniejszych kreacji fotobudki HAHAcool ever!
 
photo
image
photo
image

… so where is that photobooth?

29 listopada 2013 Agencja Endorfina zaprosiła nas do współpracy przy realizacji projektu dla H&M. Impreza odbyła się w postindustrialnym hotelu Andels w Łodzi. Świąteczno – zimowe spotkanie skupiło przedstawicieli H&M z Europy, wśród których wyłonione zostały działy z najlepszymi osiągnięciami w różnych obszarach np. największy spadek zużycia energii.
 

Fotobudka Winterfresh ułatwia zbliżenie

30 września 2013 Na przełomie wiosny i lata tego roku miała miejsce inspirująca kampania Winterfresh.  5 miast w Polsce odwiedziła fotobudka Winterfresh: Poznań, Wrocław, Kraków, Łódź i Warszawę. Słusznie wybrano galerie handlowe i kina, czyli miejsca, które skupiają tłum młodych ludzi. Założeniem akcji było urealnienie sloganu marki: „Ułatwia zbliżenie”. Zastosowanie fotobudki było strzałem w 10! My doskonale wiemy jaką moc przytulania, uśmiechów i całusów wywołują fotobudki.
 
photo
image